Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Η ΓΙΑΤΡΟΣ ΝΑΤΑΣΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΣΩΣΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗ

Για τις δύσκολες στιγμής που πέρασε όταν εξαιτίας μιας αρρώστιας παραλίγο να χάσει το πόδι του και την ιατρική βοήθεια που του προσέφερεη Νατάσα Καραμανλή μίλησε ο γνωστός μουσικοσυνθέτης Σταμάτης Κραουνάκης. ....


Μιλώντας στην εκπομπή fthis.gr ο Σταμάτης Κραουνάκης αναφέρθηκε σε εκείνη την περίοδο λέγοντας τα εξής: «Για χρόνια έλεγαν ότι ήμουν ο αυτοκρατορικός συνθέτης της κ. Καραμανλή... Όταν αρρώστησα και παραλίγο να χάσω το πόδι μου, η Νατάσα Καραμανλή ήταν στο Λαϊκό, πάνω από το κεφάλι μου 20 ώρες το 24ωρο. 

Μου έπλενε τα πόδια και μου άλλαζε το αίμα. Πήγα (εκ των υστέρων) σε ένα πάρτι της και έπαιξα πιάνο». Κατά τη διάρκεια της ίδιας συνέντευξης αναφέρθηκε και στην κόντρα του με τον Αδωνι Γεωργιάδη που ξέσπασε πριν από μερικές ημέρες με αφορμή ένα τραγούδι του οποίου του στίχους προσάρμοσε ώστε να ταιριάζουν στον... νέο υπουργό Υγείας. «Τα πράγματα πήραν μια μεγέθυνση, που εγώ δεν επιθυμούσα. 

Κάναμε όμως αρκετά καλό στον κ.Γεωργιάδη που έγινε υπουργός. Εύχομαι να μην αρρωστήσουμε» και πρόσθεσε: «Δεν μου είναι αντιπαθής ο Άδωνις Γεωργιάδης και την περιβόητη φωτογραφία τη βγάλαμε σε μια κοπή πίτας, γιατί ντράπηκα να προσβάλλω τους γύρω μου». 

Πηγή:.apospasma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου